Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 7 savjeta za održavanje zdrave kralježnice

Go down 
Autor/icaPoruka
Blizanka
Administratorica
Administratorica
avatar

Female
Gemini Broj postova : 77896
Godine : 168
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: 7 savjeta za održavanje zdrave kralježnice   2010-10-10, 16:58

Bol u leđima pogodi 80 posto osoba pa ne čudi da je u mnogim zemljama, po učestalosti, ovo drugi razlog za posjet liječniku. Kako jednostavnim navikama izbjeći nepotrebnu bol?

Savjeti koji čuvaju leđa:

1. Sjedite li na poslu svaki sat ustanite i odmorite leđa po 10 do 15 minuta. Namjestite podsjetnik koji će vas svaki sat upozoriti na potrebu rastezanja. Ako nigdje drugdje odšetajte do zahoda ili do spremnika s vodom i popijte uvijek potrebnu tekućinu.

2. Zdrava prehrana održat će zdravlje mišića i kostiju. Pomoći će i u procesu liječenju.

3. Uzimajte dovoljno tekućine. Ako ste dehidrirani skloniji ste ozljeđivanju i i drugim disfunkcijama tjelesne strukture.

4. Ni najbolje dizajnirana stolica na svijetu neće vam pomoći da sjedite ispravno. Razmislite o svojim najčešćim pozicijama za stolom i korigirajte ih ukoliko su nepravilne. Namjestite podsjetnike na ekranu koji će vas svako malo opominjati da sjedite ispravno.

5. Prestanite pušiti. Da, pušenje šteti i kralježnici.

6. Kad je to god moguće poslove koje obavljate pokušajte obaviti stojeći. Barem dok telefonirate ili čitate dokumente.

7. Redovita tjelovježba pomaže u održavanju zdrave kralježnice. To znači više od samog pješačenja do posla. Ubrzajte rad srca 2 do 3 puta na tjedan po 20 do 30 minuta. Što ste u boljoj kondiciji to ćete bolje podnositi napor na poslu.

Jeste li znali?

1. Kralježnicu možete oštetiti i kašljući i kišući. Svaki nagli trzaj ili neprikladno dizanje tereta može predstavljati rizik. Baš kao i dugotrajno zadržavanje u krivom položaju tijekom sjedenja ili stajanja.

2. Imate li iščašena ili nategnuta leđa - ne ozbiljnu ozljedu - uzmite led da smanjite otekline, grčeve mišića i bol prvih 24 do 48 sati nakon ozljede.

3. Nakon 48 sati ne koristite led nego toplinu. Toplina će opustiti umorno tkivo.

4. Dobro držanje je jedan od najboljih načina za izbjegavanje nategnuća kičme.

5. Samo 5% osoba s bolom u leđima trebaju se podvrgnuti kirurškom zahvatu. Prije nego je liječnik preporuči pacijent će isprobati druge mogućnosti poput fizikalne terapije i lijekova.
izvor

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
 
7 savjeta za održavanje zdrave kralježnice
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Zdravlje :: Zdravstveni savjeti-
Forum(o)Bir: