Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 Sedam trikova kojima ćete ubrzati metabolizam

Go down 
Autor/icaPoruka
Goran
Administrator
Administrator
avatar

Male
Cancer Rooster
Broj postova : 87726
Godine : 37
Lokacija : Bjelovar
Datum registracije : 24.09.2008

PostajNaslov: Sedam trikova kojima ćete ubrzati metabolizam   10/5/2010, 09:03




Neki su rođeni s brzim metabolizmom, a neki se za to moraju potruditi. Stručnjaci otkrivaju sedam trikova koji će ubrzati metabolizam i olakšati vam put do vitke linije.

Praktični načini za ubrzavanje metabolizama:

1. Spavajte barem sedam sati
Dovoljno sna pomaže u održavanju željene kilaže, pokazalo je američko istraživanje provedeno među više od 68.000 žena. One koje spavaju sedam sati težile su 2,5 kilograma manje od žena koje su spavale pet i manje sati. Kronična neispavanost može usporiti metabolizam, te tijelo ne koristi energiju unesene hrane, nego je pohranjuje kao masno tkivo.

2. Smirite se
Ljudi na rubu živaca obično malo spavaju i jedu. Ovo može utjecati na rad štitnjače, žlijezde koja proizvodi hormone koji reguliraju metabolizam, tjelesnu temperaturu, ritam srca i niz drugih tjelesnih funkcija. Ako štitnjača ne proizvodi dovoljno hormona, to može dovesti do usporavanja metabolizma, debljanja, depresije i umora. Stoga, svakodnevno odvojite dovoljno vremena za opuštanje.

3. Doručkujte
Sat vremena nakon buđenja pojedite nešto. Propuštanje doručka usporava metabolizam i oduzima potrebnu energiju za optimalan rad tijela, objašnjava nutricionistkinja poznatih Joy Bauer. Ipak, ono što pojedete za doručak važno je kao i činjenica da se nešto treba pojesti.

Jednostavni, nerafinirani ugljikohidrati signaliziraju mozgu da ispušta serotonin, neurotransmiter koji donosi smirenje, no rano ujutro uglavnom nam treba neki jači poticaj. Osim toga, tijelo vrlo brzo probavi jednostavne ugljikohidrate, zbog čega se naglo raste razina šećera u krvi.

Umjesto toga, za doručak pojedite 5 grama proteina, koji potiču proizvodnju norepinefrina, kemijskog spoja koji ubrzava srčani ritam i budnost. Pokušajte s omletom od 4 bjelanjka, 1/2 šalice nasjeckane brokule, 1/4 šalice nasjeckanog luka i malo niskomasnog sira.

4. Ustanite kad god možete
Dignite se sa stolice. Stojite li potičete dvostruko veće sagorijevanje kalorija. Nakon nekoliko sati sjedenja prestaje izlučivanje enzima koji veže masnoće u krvotoku. No, ustajanje i tjelesna aktivnost ponovno ga aktivira. Kad je god moguće ustanite, barem dok čitate ovaj članak.

5. Izbjegavajte brzu hranu
Osim što je kalorična, brza hrana puna je masnoće i šećera, potiče tijelo (pojedine gene) i da sprema veće količine sala. Žudnju za slatkim radije utažite šumskim bobicama, koje su bogate vitaminom C, koji pomaže da sagorimo 30 posto više masnog tkiva tijekom tjelovježbe, pokazuje istraživanje s Državnog sveučilišta u Arizoni.

6. Promijenite rutinu tjelovježbe
Ljudi često kažu: "Gotovo sam dosegao svoj cilj, ali ovi zadnji kilogrami se ne daju skinuti!" Zvuči poznato? S gubitkom kilograma vi se smanjujete i trebate manje kalorija. Sukladno tome promijenite prehranu i način vježbanja. Tijelo treba ojačati pa će sagorijevati još više kalorija.

7. Dižite utege
Kardio-vježbe sagorijevaju puno kalorija, no dizanje utega pomaže u razvoju mišića koji će sagorijevati još više kalorija, kaže dr. Jeffrey Garber, autor The Harvard Medical School Guide to Overcoming Thyroid Problems. S utezima vježbajte tri puta tjedno i vidjet ćete mišiće o kojima ste prije samo sanjali.

net.hr

_________________
Na Rubu Znanosti: David Icke - Pozadina ratova, financijske krize i ostalih svjetskih zbivanja
Take a moment every day to appreciate your most precious gift. It did not have to be, but we were given the gift of life. Honor that gift by living beautifully and by giving back a little beauty as we go along the way. Life wants nothing more than to be appreciated and fully enjoyed.
[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/CarpeDiemCitatiMisliPoezija
Goran
Administrator
Administrator
avatar

Male
Cancer Rooster
Broj postova : 87726
Godine : 37
Lokacija : Bjelovar
Datum registracije : 24.09.2008

PostajNaslov: Re: Sedam trikova kojima ćete ubrzati metabolizam   10/5/2010, 09:04



Starenje utječe na rad metabolizma no to što se godinama debljate ipak ne možete svaliti na tijek vremena. Zašto dijete debljaju, a mišići troše kalorije? Pogledajte neke osnovne činjenice o metabolizmu.

Metabolizam se ne usporava na vaš 30. rođendan - niti je iznimno brži dok ste u 20-ima. Ako se debljate to je vjerojatnije zato jer činite previše stvari zbog kojih se metabolizam usporava, a premalo onih koje ga potiču. Pogledajte na što treba pripaziti.

Usporava metabolizam:

Sjedenje. Što se manje krećete to je tijelu potrebno manje kalorija. Ovo rezultira privremenim usporavanjem metabolizma.

Dijete. Smanjivanje unosa kalorija šok je za organizam - tijelo se priprema za najgore, usporava metabolizam i pazi na potrošnju masnog tkiva. Prevarite prirodne mehanizme smanjivanjem kalorija za samo 250 do 300 kalorija na dan. Tijelo će trošiti masne naslage bez straha da više nikad nećete jesti.

Starenje. Metabolizam se usporava 1 posto svakog desetljeća, kaže dr. Susan B. Roberts s Energy Metabolism Laboratory na Sveučilištu Tufts u Bostonu. Prestanite se dakle zavaravati - da bi održali istu kilažu trebate jesti tek 10 manje kalorija na dan.

Bez utjecaja na metabolizam

Kofein. Kofein ubrzava rad srca što bi moglo pomoći u sagorijevanju kalorija. Međutim utjecaj je na koncu toliko neznatan da se ne može govoriti o poticanju metabolizma.

Potiče metabolizam

Proteini. Proteini pomažu u izgradnji mišića, a što imate više mišića to vam je brži metabolizam. Cilj je uzimati 20 do 25 posto kalorija iz proteina.

Jesti manje ali češće. Unos hrane odmah potiče rad metabolizma jer ste ga uposlili ( treba sagorijevati kalorije ). Dakle jedete li četiri ili pet mala obroka na dan bolje je za metabolizam nego manje većih obroka.

Kardio vježbe. Vježbe koje ubrzavaju rad srca potiču metabolizam. Sagorijevate više kalorija u satima koji slijede nakon tjelovježbe - čak i dok se odmarate. U stvari redovita tjelovježba može poništiti negativni utjecaj dijete na metabolizam.

Trening snage. Trening snage izgrađuje mišiće, a ovo sagorijeva kalorije i kasnije dok sjedite. Za svakih 450 g mišića koje dobijete dnevno ćete sagorijevati oko 50 dodatnih kalorija. Ovu količinu mišića možete dobiti već za mjesec dana ako dva do tri puta tjedno vježbate s utezima.

T.T.

_________________
Na Rubu Znanosti: David Icke - Pozadina ratova, financijske krize i ostalih svjetskih zbivanja
Take a moment every day to appreciate your most precious gift. It did not have to be, but we were given the gift of life. Honor that gift by living beautifully and by giving back a little beauty as we go along the way. Life wants nothing more than to be appreciated and fully enjoyed.
[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/CarpeDiemCitatiMisliPoezija
 
Sedam trikova kojima ćete ubrzati metabolizam
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Zdravlje :: Zdravstveni savjeti-
Forum(o)Bir: