Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 Dijeta 5 faktora

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Blizanka
Administratorica
Administratorica
avatar

Female
Gemini Broj postova : 78153
Godine : 167
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: Dijeta 5 faktora   2010-08-05, 12:39



Revolucionaran je program prehrane i vježbi prema kojem svoja tijela oblikuju najpozantije svjetske zvijezde

"Dijeta 5 faktora" revolucionaran je program prehrane i vježbi prema kojem svoja tijela oblikuju neke od najljepših i najpoznatijih hollywoodskih zvijezda – Halle Berry, Eva Mendes, Seth Rogen, Jessica Simpson, Rachel Weisz, Robert Downey Jr., Brendan Fraser, Benjamin Bratt, Alicia Keys...

Autor "Dijete 5 faktora" Harley Pasternak, nutricionistički guru i fitness trener hollywoodskih zvijezda, osmislio je jedinstven program prehrane i vježbi koji vam omogućuje da u kratkom vremenu izgubite prekomjerne kilograme. Pritom nećete gladovati niti se odricati hrane, već ćete biti u izvrsnoj formi i puni energije. Ova dijeta jedna je od najjednostavnijih i moći ćete je bez problema provoditi uvijek i svugdje.., sve ovo piše na stranicama knjižare VBZ-a koja je u Hrvatskoj izdala Pasternakovu knjigu "Dijeta 5 faktora".




Mi pak ćemo ukratko pokušati objasniti o čemu se točno radi. Za početak sve je vezano za brojku 5.

Petotjedni plan

Ovaj plan prehrane je osmišljen kako bi vam dao rezultate za pet tjedana, a tako je jednostavan i uspješan da biste ga mogli pretvoriti i u način života (što i Pasternakovi klijenti obično čine).

Pet obroka na dan

Pozdravite se s glađu i željom za hranom. Hraneći se s pet obroka dnevno ne samo da ćete početi gubiti kilograme, već ćete to učiniti osjećajući se manje gladnima.

Obrok od pet sastojaka

Jesti zdrave i ukusne obroke ne mora biti teško. U ovoj dijeti postoji 5 kriterija kojih se potrebno pridržavati pri svakom obroki. Obroci moraju sadržavati:
1. Nemasne proteine
2. Ugljikohidrate s niskim glikemijskim indeksom. (To su: orašasto voće, mahune, riža, slatki krumpir, zob, mekinje, većina povrća (osim mrkve, kukuruza, graška i crvenog povrća) i voće (SAMO - šljive, breskve, jabuke, naranče, kruške, grožđe, grejp jer sadrže fruktozu). )
3. Vlakna za osjećaj sitosti (voće, povrće, soja)
4. Zdrave masnoće
5. Dvije litre vode ili čaja bez šećera koji pročišćavaju tijelo.

Svakodnevni trening u trajanju od 25 minuta

Na temelju svojeg višegodišnjeg iskustva Pasternak vjeruje kako je vježbanje češće u kraćem vremenskom roku efikasnije od provođenja sati u teretani ili na aerobicu dva ili tri puta tjedno. Plan vježbanja sastoji se od pet minuta vježbi zagrijavanja kardio vježbama (na spravama ili bez njih), slijedi deset minuta anaerobnih vježbi s utezima, pet minuta trbušnjaka i zatim opuštanje uz pomoć kardio vježbi od pet minuta.

Pet dana za varanje u 5 tjedana

Nedjelje se smatraju danom za varanje – tad možete jesti što god želite sve dotle do tu hranu raspodijelite u pet obroka. Odmaranje od dijete jednom u tjednu može vas osnažiti, tvrdi Pasternak. On smatra kako se ne bismo trebali osjećati kao da smo u zatvoru, osim toga on vjeruje i da kontrolirano varanje može pomoć postići zadani cilj brže i lakše.

5 ključeva mršavljenja

1. Metabolizam – brži metabolizam troši više kalorija, što znači manje masnoća
2. Vježbanje – još više potičete trošenje masnoća i izgrađivanje mišića
3. Točan broj kalorija – jedite obroke s odgovarajućom vrstom i količinom kalorija
4. Glikemijski indeks – hrana s niskim GI održava razinu šećera u krvi uravnoteženom
5. Odmor i oporavak – promovira oporavak i bolji rad mišića, te smanjuje izlučivanje kortizola (hormona stresa)


Primjer dnevnih obroka:

Doručak
Corn flakes ili müsli bez šećera s barem 5 grama proteina (nemasni sir ili nemasna pureća iil pileća salama) i 5 grama vlakana (voće ili povrće) po porciji. Umjesto corn flakesa možete jesti i nemasni svježi sir ili nemasni jogurt s voćem i jednostavne ugljikohidrate po izboru. Želite li topli doručak odlučite se za omet od bjelanjaka s povrćem i zobenu kašu kuhanu u mlijeku s voćem.

Ručak i večera
Juhe i salate, nemasni proteini (piletina, puretina, riba), jednostavni ugljikohidrati (riža, slatki krumpir, povrće...), voće

Međuobroci
Maleni obroci (upola ili više manji) po principu 5 faktora – znači po želji nemasni proteini (nemasna pureća ili pileća salama ili svježi nemasni sir), jednostavni ugljikohidrati, vlakna (voće) i orašasto voće


Knjiga „Dijeta 5 faktora“ inače donosi detaljne recepte kako od ovih spomenutih namirnica napraviti ukusne i raznovrsne obroke u samo 5 minuta i još poneku tajnu kako smršaviti i tada zadržati željenu težinu. Ako je upalilo za brojne hollywoodske zvijezde, zašto ne bi i za vas. Dovoljna preporuka je i da je Dijeta 5 faktora opasno ugrozila popularnost takozvane UN dijete.


izvor

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
http://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
 
Dijeta 5 faktora
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Zdravlje :: Dijete-
Forum(o)Bir: