Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 10 nacina da zaobidjete lekara

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Gost
Gost



PostajNaslov: 10 nacina da zaobidjete lekara   2010-06-03, 09:13

Predstavljamo vam metode koje preporučuju zdravstveni eksperti, a koje mogu da vam pomognu da ne idete kod doktora i tako sačuvate zdravlje i uštedite vreme i novac



Od monotonog sedenja u čekaonici pa do toga da na kraju platite račun, ima mnogo razloga za izbegavanje posete doktoru kad god je to moguće. Pokušajte ove, od strane zdravstvenih eksperata odobrene načine da ostanete zdravi, a vreme i novac iskoristite za nešto na šta biste ih radije potrošili nego na lekara i skupe lekove. Istraživanja koja su rađena na klinikama i istraživačkim centrima širom sveta pokazala su da neke od metoda lečenja koje vam ovde predstavljamo čak imaju veći učinak nego konvencionalne metode lečenja.



1. Krvni pritisak

Uživajte u čokoladi i slušajte muziku. Utvrđeno je da crna čokolada snižava krvni pritisak zahvaljujući antioksidansu bogatom jedinjenjima flavonoida koji pomaže oblaganju krvnih sudova, proširuje ih i poboljšava protok krvi. Što se muzike tiče, kombinacija „opijajuće" pesme koja se ponavlja i sporo disanje mogu da smanje nivo krvnog pritiska, utvrdili su istraživači sa univerziteta u Firenci. Preporučuje se da dnevno unosite jednu trećinu štangle crne čokolade i slušate muziku sporog i ujednačenog ritma poput klasične, keltske i indijske.

2. Stres

Mirišite bosiljak. Ova trava je izvor mirisnog jedinjenja linalul koje može da smanji nivo stresa tako što indukuje imune ćelije u krvotok i smanjuje aktivnost gena koji pucaju u preterano stresnim situacijama, nedavno je otkrila studija rađena u Japanu. Kad ste pod stresom, uzmite dašak svežeg bosiljka. Drugi izvori linalula su pomorandža, grožđe, limun, mango i lavanda.


3. Bolovi u leđima

Studija koja je rađena godinu dana na univerzitetu u Zapadnoj Virdžiniji pokazala je da su se pacijenti sa hroničnim bolovima u donjem delu leđa koji su praktikovali jogu osećali znatno bolje od onih koji su dobijali konvencionalni tretman (kao što su fizikalna terapija ili lekovi). Barem dva puta nedeljno preporučuje se ijengar joga, koja ističe pravilno držanje pomoću rekvizita kao što su blokovi i ćebad za podršku.

4. Glavobolja

Pokušajte sa ribljim uljem. Prema istraživanju sa medicinske škole univerziteta Braun, riblje ulje smanjuje proizvodnju prostaglandina, supstance koja može da izazove upalu, uzrokuje migrene i druge vrste glavobolja. Potražite kapsule ribljeg ulja koje sadrže EPA i DHA (dve omega-3 masne kiseline), a potrebno je oko 750 miligrama EPA i 500 miligrama DHA 500 dnevno.

5. Artritis

Probajte zeleni čaj koji je bukvalno izvor zdravlja jer se pokazao delotvornim za mnoge boljke. Studije su pokazale da zeleni čaj smanjuje upale i oštećenja zglobova. Trudite se da pijete tri do četiri čaše dnevno. Kesicu potapajte oko četiri minuta posle kuvanja jer se za to vreme oslobađa najviše zdravih sastojaka zelenog čaja.


6. Nesanica

Neka vaša mantra bude: „Moram da meditiram". Program terapije koja je uključivala meditaciju za ljude koji imaju problema sa snom, na Stenford univerzitetu bile su jednostavne tehnike kao što su fokusiranje na disanje i telesni osećaji. Učesnici su popravili svoj san u roku od šest nedelja. Pronađite neki program meditacije i vežbajte svakodnevno.


7. Holesterol

Jedite više ribe koja sadrži omega-3 masne kiseline. I smanjivanjem maslaca i zasićenih masti, a konzumiranjem više određenih vrsta riba (naročito divljeg lososa, inćuna, sveže tunjevine, pastrmke i sardine) možete da smanjite ukupan nivo holesterola, kao i da povećate svoj nivo HDL (dobrog) holesterola. Jedite masnu ribu oko dva puta nedeljno. Ako vam se ne dopada riba, unosite druge namirnice koje imaju visok nivo omega-3, kao što su laneno seme, laneno ulje, orasi, orahovo ili sojino ulje.


8. Bol u kolenu

Radite vežbe za jačanje mišića butina. Ojačavanjem kvadricepsa stabilizuje se čašica kolena koja štiti od bola i gubitka hrskavice, utvrdilo je istraživanje na klinici Mejo. Tai či, drevna praksa meditativnih pokreta koji podstiču protok energije, takođe je posebno efikasan u ublažavanju simptoma osteoartritisa kolena. Ako praktikujete tai či dva puta nedeljno, videćete prve rezultate u roku od 12 nedelja.


9. Mučnina

Probajte đumbir. Dokazano je da koren đumbira smiruje mučninu kod trudnoće, u toku vožnje i posle operacija. Jedna studija je utvrdila da đumbir smanjuje mučninu kod ljudi koji su na hemoterapiji čak za 30 odsto. Za smanjenje mučnine probajte kapsule od korena đumbira od 250 miligrama koje se uzimaju četiri puta dnevno. Ako ih uzimate za olakšanje od mučnine u toku vožnje, počnite sa uzimanjem pre putovanja.


10. Menstrualni grčevi

Pojačajte toplotu. Toplota vas može osloboditi grčeva (stara metoda sa flašom tople vode zaista deluje) verovatno jer opuštajuće deluje na matericu. U stvari, prema jednoj studiji koja je sprovedena u akušerstvu i ginekologiji dokazano je da tople obloge, koje deluju najmanje osam sati, mogu da budu efikasne podjednako dobro kao lekovi za bolove.
izvor
[Vrh] Go down
 
10 nacina da zaobidjete lekara
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Zdravlje :: Svaštara-
Forum(o)Bir: