Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 Život bez PMS-a!? Evo kako

Go down 
Autor/icaPoruka
Gost
Gost



PostajNaslov: Život bez PMS-a!? Evo kako   5/8/2010, 17:18

I mala neravnoteža hranjivih sastojaka može uzrokovati zdravstvene probleme, a u vreme PMS-a hrana koju unosite je posebno važna. Šta tih dana treba jesti i piti da bi sebi olakšale život?

Među tegobe PMS-a ubrajaju se nadutost stomaka, bolovi u grudima, razdražljivost i depresivno raspoloženje. Ali nutricionisti nas uveravaju da se svemu tome može stati na kraj uz pravilan izbor ishrane.

Vino

Sedam dana pre početka ciklusa nastojte da uz večeru popijete čašu vina. Dokazano je da vino ublažava tegobe PMS-a. Nekoliko istraživanja je pokazalo da skromne količine alkohola, odnosno oko čaše vina dnevno, ublažava nagle promene raspoloženja koje se javljaju tokom PMS-a. Osim toga, čaša vina oteratće i glavobolju koja se takođe zna javiti u tim danima.

Ugljeni hidrati

Stručnjaci tvrde da promene raspoloženja tokom PMS-a i žudnja za različitom hranom smanjuje nivo serotonina u krvi što izaziva blago depresivno raspoloženje. Da biste to izbegle, jedite hranu bogatu ugljenim hidratima. Oni trenutno deluju na mozak i pojačavaju izlučivanje serotonina što dovodi do boljeg raspoloženja. Dakle, tokom PMS-a počastite se krompirom, testeninom...

Toplo mleko

Još su naše bake preporučivale šoljicu toplog mleka pre spavanja za ublažavanje napetosti i smanjivanje bola. Taj savet danas potvrđuje i moderna nauka. Dokazano je da žene koje redovno piju mleko imaju dosta blaže simptome PMS-a, a manje su i razdražljive.

Ginko

Ginko je savršen za smanjenje napetosti i nadutosti koja se javlja kod većine žena tokom PMS-a. Ako vam nije dostupna biljka ginko, poslužiće i kapsule ginka koje se prodaju kao dodaci ishrani. Nadut stomak može biti vrlo neugodan i bolan pa ako želite da sprečite takve tegobe, redovno u PMS-u konzumirajte ginko.


Banane, orasi i jogurt

Ako vas PMS svaki mesec pretvara u Mr. Hajda, lagani međuobroci mogli bi biti vaši spasioci. Iako se tokom tih dana javlja pojačana želja za slatkišima, radije odaberite zdrave banane, orahe i jogurt koji će vam vratiti dobro raspoloženje, a ublažiće i fizičke tegobe.

Namirnice bogate magnezijumom

Moćni magnezijum sjajno je oružje u borbi protiv PMS-a, a njime obiluju bademi, brazilski oraščići, kvasac, heljda, indijski oraščići, morske alge, kikiriki... Te zdrave namirnice pomažu pri smanjenju stresa, ublažavanju glavobolje i doprinose osećaju sitosti.Ljubitelje čokolade će obradovati podatak da sto grama crne čokolade sa 70 posto kakaa osigurava 11 miligrama magnezijuma.

izvor:vesti-online
[Vrh] Go down
teaa
Totalno relaxiran
avatar

Female
Capricorn Rooster
Broj postova : 2440
Godine : 48
Lokacija : Split
Datum registracije : 05.02.2010

PostajNaslov: Re: Život bez PMS-a!? Evo kako   5/8/2010, 19:59

Važne su te namirnice koliko sam čula.Mada mene to ne muči.
[Vrh] Go down
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: Život bez PMS-a!? Evo kako   5/8/2010, 20:49

ja prvo pročitao 'Život bez SMS-a'.. Laughing Laughing
[Vrh] Go down
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: Život bez PMS-a!? Evo kako   5/8/2010, 20:52

to ne bih prezivela
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Život bez PMS-a!? Evo kako   

[Vrh] Go down
 
Život bez PMS-a!? Evo kako
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Zdravlje :: Grane medicine :: Ginekologija i spolne bolesti-
Forum(o)Bir: