Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQPretraľnikRegistracijaLogin

Share | 
 

 PMS

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
Autor/icaPoruka
Gost
Gost



PostajNaslov: PMS   24/11/2008, 11:11

First topic message reminder :

Patite li od PMS-a? Jeli vam uvijek isti simptom u pitanju? Najčešće se spominju promjene raspoloženja, razdražljivost, pretjerana osjetljivost (fizička i psihička), sklonost prejedanju ...


pms
[Vrh] Go down

Autor/icaPoruka
Ary
VIP član


Female
Pisces Rooster
Broj postova : 19468
Godine : 35
Lokacija : Sisak
Datum registracije : 16.04.2009

PostajNaslov: Re: PMS   5/1/2010, 00:33

Ja imam onda se ubijem u čokoladi ....i sve 5 looool
[Vrh] Go down
Malecka
Početnik
Početnik


Aries Buffalo
Broj postova : 67
Godine : 43
Lokacija : Zagreb
Datum registracije : 03.01.2010

PostajNaslov: Re: PMS   5/1/2010, 00:38

hehe, onda je meni pms svaki drugi dan
[Vrh] Go down
dear_green_gem
Zagrijao tipkovnicu


Female
Aquarius Goat
Broj postova : 497
Godine : 25
Lokacija : Kladanj,bih
Datum registracije : 29.12.2009

PostajNaslov: Re: PMS   31/1/2010, 21:13

hm... pa ako se pod tim podrazumjeva isprazniti market od cokolada i hodati bez grudnjaka jer samo tako mogu disati onda da patim od pms-a...
[Vrh] Go down
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: PMS   31/1/2010, 21:19

koja cokolada....nije dovoljno slatko....shampita to je wow slatko
[Vrh] Go down
Blizanka
Administratorica
Administratorica


Female
Gemini Broj postova : 82682
Godine : 166
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: Re: PMS   12/5/2010, 15:11

Pe-eM-eS zona: šećer, masti, sol... suze i smijeh



Treba li objašnjavati kraticu PMS? Vjerojatno ne. Već sami prizvuk ova tri slova sve nas podsjeća na bolove i neugodu koju proživljavamo „one dane u mjesecu“.

Predmenstrualni sindrom (PMS) za mnoge je žene nezgodno doba mjeseca od nekih 5 do 10 dana. Te dane na meti smo nadutosti, grčeva, umora, promjena raspoloženja (zbog kojih pate i naši bližnji), nervoze, depresije, pojačane gladi i tako dalje i tako dalje. Osim što se možete nakrkati s tabletama protiv bolova, evo još par savjeta kako ublažiti neugodne simptome PMS-a.

Glavnu ulogu u ublažavanju PMS tegoba ima naša prehrana.

Šećer
Istraživanja su pokazala kako žene kojima razina šećera nije pod kontrolom imaju puno više simptoma i tegoba. Upravo tu dolazi i pitanje pojačane potrebe za slatkim u vrijeme PMS-a. Nakon ovulacije u krvnim stanicama dolazi do pojačane aktivnosti inzulina pa time i do veće želje za slatkim. Isto tako i manjak određenih vitamina i minerala, osobito kroma, može pridonijeti želji za slatkim. Stoga, kako biste imali manje neugodnih bolova, morate pobijediti želju i eliminirati šećere iz svoje prehrane, jer ćete tako uravnotežiti razinu inzulina i suzbiti želju za slatkim. Vrlo je bitno i redovito jesti obroke i pobrinuti se da ručak i večera sadrže dovoljno proteina. Krom je ključni sastavni element tzv. "faktora tolerancije glukoze" koji izaziva poboljšanje poremećenog metabolizma glukoze, pa tako i smanjuje želju za slatkim. Iako dosta ljudi ne pati od manjka kroma, mnogo ih je na granici. Oni koji se redovito rekreiraju, piju mnogo čaja ili kave ili osobe koje jedu mnogo slatkog skloniji su patiti od pomanjkanja kroma. Ovo znači da su organizmi osoba koje ne mogu bez slatkog, upravo zbog manjka kroma, i najslabiji u prerađivanju unesenih šećera. Mnogim ženama upravo unošenje kroma pomaže u „onim danima u mjesecu“.

Masnoće
Osim šećera, bitno je kontrolirati i unos masnoća. Kao i kod šećera, unos masnoća treba smanjiti. Ako to učinite, snizit ćete i razine prostaglandina i estrogena, što će pomoći u ublažavanju simptoma. Ipak, postoje i korisne masnoće – maslinovo ulje, ulje šafranike i laneno ulje. Ona pomažu produkciji nekih prostaglandina koji mogu ublažiti PMS tegobe.

Sol
Sol u prehrani (i natrij u njoj) izaziva nakupljanje tekućine, a time i osjećaj nadutosti, osjetljivosti i višak kilograma. Natrij povećava potrošnju glukoze u krvi, što znači da previše soli u prehrani stvara jaču reakciju na šećer i može dovesti do pada šećeri u krvi, zbog čega se možete osjećati slabo i razdražljivo.

Vlakna
Prehrambena vlakna tijekom probave vežu estrogen i na taj način smanjuju njegovu razinu u organizmu. Previše estrogena smatra se jednim od glavnih uzroka razvoja nekih simptoma PMS-a. Povećanje unosa vlakana, posebice u dva tjedna prije menstrualnog ciklusa, mogu pomoći ublažiti neželjene smetnje.

Magnezij
Žene koje pate od predmenstrualnog sindroma često imaju prenisku razinu magnezija. Stoga se preporuča uzimanje kalcija i magnezija u omjeru 2:1 svaki dan kako biste smanjili simptome PMS-a. Također, u smanjivanju neugodnih simptoma PMS-a pomoći će i dodatak kompleksa B-vitamina.
izvor

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
http://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
Blizanka
Administratorica
Administratorica


Female
Gemini Broj postova : 82682
Godine : 166
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: Re: PMS   12/5/2010, 15:19

Shopping: Napokon imamo dobru ispriku - PMS

Osjećate se krivima zbog dodatnog para cipela ili one torbice koja vam zaista nije trebala? Imamo dobre vijesti. Naime, znanstveno je dokazano da postoji uzročnik 'Carrie Bradshaw sindroma', a to su – oni dani u mjesecu.

Najnovije istraživanje pokazalo je da PMS kod žena uzrokuje gubitak kontrole u shopping centrima. Naime, psiholozi sa Sveučilišta Hertfordshire otkrili su da tijekom deset dana prije mjesečnice žene gube kontrolu nad svojim trošenjem kako bi u to krizno emotivno iscrpljujuće vrijeme na neki način pokušale ispuniti svoje pretjerane emocionalne potrebe.

Istraživanje je obuhvatilo 443 žene u dobi između 18 i 50 godina i pokazalo da je dvije trećine žena sklono impulzivnom kupovanju tijekom kasnije faze njihova menstrualnog ciklusa. Čak 57 posto ispitanica priznalo je da je potrošilo 25 funti, a 6 posto čak 250 funti iznad svog planiranog budžeta.

Voditeljica ovog istraživanja, profesorica Karen Pine, tvrdi da kasnije faze ciklusa utječu na pretjerano trošenje kao reakcija na snažne emocije uzrokovane bujanjem hormona u tijelu. Žene su tada pod stresom ili čak padaju u depresiju zbog čega se pokušavaju razveseliti kupovinom sitnica i na taj način regulirati vlastite emocije.

Pa eto, idući put kada se vaš dragi potuži na vaše potrošačke navike, iz rukava mu u lice možete izbaciti adut protiv kojeg se neće moći boriti. U slučaju da imate posla sa tvrđim orahom, predložite mu da od idućeg mjeseca počnete ozbiljno razgovarati o vašim emocionalnim potrebama. Udavite ga pričom i zauzdajte svoje trošenje na dva mjeseca. Nakon tog perioda njegov će vam novčanik tih dana u mjesecu biti na raspolaganju dvadeset i četiri sata dnevno.

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
http://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
Blizanka
Administratorica
Administratorica


Female
Gemini Broj postova : 82682
Godine : 166
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: Re: PMS   9/6/2010, 15:00

Pobijedite predmenstrualni sindrom!

Predmenstrualni sindrom ili PMS je kombinacija fizičkih i psihičkih simptoma koji se javljaju nekoliko dana prije menstruacije. Fizički simptomi su grčenje trbuha, napetost u grudima, iznadprosječna pojava prištića, umor, promjene u težini i problemi s nesanicom. Psihički simptomi su melankolija, razdražljivost, promjene u raspoloženju, preosjetljivost i plač.
Pa ipak, nije sve tako crno, jer neke od predmenstrualni simptom možete izbjeći na posve jednostavan način.

Pobijediti predmenstrualni simptom - sportska aktivnost
Svaka tjelesna aktivnost opušta duh i tijelo i smanjuje tjeskobu. Prilikom gibanja tijelo izlučuje endorfini, tzv. hormoni sreće. Oni blagotvorno djeluju na raspoloženje i otpornost na bol. Svakako će vam pomoći, ako vas muči predmenstrualni sindrom. Najpreporučljivije je plivanje. Ono opušta cijelo tijelo, a ako vam plivanje ne odgovara izaberite neki drugi sport, npr. tenis, biciklizam ili planinarenje.

Pobijediti predmenstrualni sindrom - duhovnost i meditacija
Če niste ravno športen tip človeka, lahko izberete tudi meditativne tehnike, ki omogočajo, da se ozrete vase in notranje pomirite. Vkolikor skupinsko vodene meditacije niso po vašem okusu, se lahko naučite avtogenega treninga in se sproščate v zasebnosti vašega doma, ali pa se sami odpravite ne sprehod skozi prelepo naravo, se nadihate svežega zraka in uredite svoje misli.

Pobijediti predmenstrualni sindrom - pravilna prehrana
Ako vam predmenstrualni sindrom predstavlja veliki problem, vrlo je bitno da se pobrinete za pravilnu prehranu. Najškodljivije su loše navike. Preporučamo vam da prestanete pušiti i piti alkoholna pića, ograničite unos šećera i soli u tijelo, a posebno reducirajte prekomjerno ispijanje kave. Pijte nezašećerena čajeve, svježe isisnute sokove i vodu. Predmenstrualni simptom nabreklosti potpuno će nestati ili će se bar dobrano ublažiti.

Pobijediti predmenstrualni sindrom - obitelj i prijatelji
Predmenstrualni sindrom može biti jako stresan i zato žena treba potporu i razumijevanje svojih bližnjih. Zamolite partnera, obitelj i prijatelje da tih dana u mjesecu imaju razumijevanja i vremena za razgovor i zagrljaj.

Predmenstrualni sindrom - ljekoviti pripravci
Ako vam predmenstrualni sindrom prouzročuj veliku bol, pomozite si raznim čajevima, najbolje kamilicom i đumbirom. Isprobajte i druge biljne pripravke koji će blagotvorno djlovati na vaše tijelo. Možete iskušati i blagu masažu trbušnog predjela. Bitni su nježni, kružni pokreti uz uporabu eteričnog masažnog ulja. Kod bolova u trbušnom predjelu mogu pomoći i topli oblozi ili opuštajuća kupelj koja smanjuje grčeve i brine za vaše smirenje.

Predmenstrualni sindrom - ljekovi
Ako imate tako jak predmenstrualni sindrom da nijedna od ovih tehnika ne pomaže, kupite neki farmaceutski proizvod.Mogu vam pomoći diuretici koji pospješuju izlučivanje vode iz tijela i analgetici, koji smanjuju stupanj boli. Kod jakih i bolnih menstruacija korisno je i uzimanje oralnih kontracepcijskih sredstava.
Koje sredstvo ćete izabrati ovisi samo od vas. Svako je tijelo svijet za sebe zato je potrebno naći onaj put koji će za vas biti najučinkovitiji da pobjedite predmenstrualni sindrom.

izvor

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
http://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
Dragance
Totalno relaxiran


Female
Scorpio Buffalo
Broj postova : 1566
Godine : 31
Datum registracije : 04.06.2010

PostajNaslov: Re: PMS   10/6/2010, 08:59

Ja sam malo razdrazljiva,ali cokolada rijesi sve probleme!!!! danse
[Vrh] Go down
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: PMS   10/6/2010, 09:16

Kod mene se javljaju, ceste promene raspolozenja
[Vrh] Go down
Kikica
VIP član


Female
Taurus Goat
Broj postova : 47986
Godine : 37
Datum registracije : 04.03.2009

PostajNaslov: Re: PMS   10/6/2010, 09:18

Ja imam problema s njim.. i čak mi se javi mob. 10 prije nego trebam dobiti mengu...jer jako jako sam nezgodna tih par dana i bolje je kada mi se miću s puta svi.
[Vrh] Go down
Kikica
VIP član


Female
Taurus Goat
Broj postova : 47986
Godine : 37
Datum registracije : 04.03.2009

PostajNaslov: Re: PMS   26/7/2011, 13:40

Kako preživjeti PMS?



Iz mjeseca u mjesec vam se ponavlja ista priča. Opet dolaze oni dani u mjesecu i vi ne možete da trpite sami sebe, a kamoli koga drugog. Nema smisla više da trpite te simptome, nego je došlo vrijeme da im doskočite. Pronašli smo za vas nekoliko savjeta kako da preživite PMS.


1. Prvi simptom PMS-a je prežderavanje. Kako biste kontrolisali želju za masnom i slanom hranom svaka četiri sata pojedite manji obrok. Ti obroci bi vam trebali biti bogati ugljikohidratima. Odaberite humus sa mrkvom ili maslac od kikirikija namažite na kruh od cjelovitih žitarica.

2. Vaše raspoloženje za vrijeme PMS-a je promjenljivo, ali ako tom svom raspoloženju dodate alkohol ili kafu ono će postati nepodnošljivo. Kako biste za vrijeme ovih dana bili raspoloženi i stabilni odreknite se kafe i alkohola.

3. Nivo energije vam opada za vrijeme ovih dana, pa bi bilo dobro da vježbate najmanje 20 minuta na dan. Na taj način ćete podići energiju, ali će vam i raspoloženje biti bolje.

4. Svaka žena za vrijeme PMS-a ima napade plača. I napada plača se možete riješiti tako što ćete izbaciti alkohol i kafu.

5. Grčeve koje imate prije i za vrijeme mjesečnice možete da ublažite toplom kupkom. Topla voda opustiće mišiće i smanjiti grčeve.

Safa Filipović
(Ljepota.ba)
[Vrh] Go down
Sponsored content




PostajNaslov: Re: PMS   

[Vrh] Go down
 
PMS
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 4 / 4.Go to page : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Društvo i zabava :: Ženski kutak-
Forum(o)Bir: