Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 5 najboljih obroka nakon treninga

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Goran
Administrator
Administrator
avatar

Male
Cancer Rooster
Broj postova : 88138
Godine : 36
Lokacija : Bjelovar
Datum registracije : 24.09.2008

PostajNaslov: 5 najboljih obroka nakon treninga   2015-05-17, 16:48



Jaja su bogata proteinima, te se smatraju jednim od najboljih obroka nakon treninga jer pomažu pri oporavku tkiva, a mišićima daju snagu • Cikla ima crveni pigment koji se zove betacijanin, a služi nam kao odličan antioksidans, pomaže pri prijenosu kisika u mišiće te ublažuje grčenje mišića.
Razlika između prosječnog i naprednog vježbača često se može povezati s odabirom načina oporavka. Oni najbolji znaju koliko je bitno dobro odabrati hranu i piće nakon treninga, no većina aktivnih ljudi još uvijek tome ne pridonosi veliki značaj.
Želiš najbolje rezultate? Drži se nekoliko provjerenih namirnica nakon vježbanja!
1. Cikla
Ovo neobično povrće ima crveni pigment koji se zove betacijanin, a služi nam kao odličan antioksidans, pomaže pri prijenosu kisika u mišiće te ublažuje grčenje mišića. Pripremi ju na omiljeni način: kuhanu, pečenu, narezanu ili naribanu u salati.
2. Jaja
Jaja su bogata proteinima, te se smatraju jednim od najboljih obroka nakon treninga jer pomažu pri oporavku tkiva, a mišićima daju snagu.
3. Grčki jogurt
1.7 dl grčkog jogurta ima 14 grama proteina i samo 100 kalorija. Uz svježe voće, ovaj jogurt postaje idealan izbor obroka poslije vježbe.
4. Lubenica
U toplijim danima svi volimo uživati u ovom ukusnom i osvježavajućem voću koje pomaže rehidrirati tijelo i nahraniti ga nutrijentima. 92 posto lubenice je voda, a porcija od dvije šalice ima samo 80 kalorija. Isprobaj i ukusni smoothie s lubenicom: pomiješaj dvije šalice komada lubenice, žlicu meda, žlicu listića mente, 1 dl grčkog jogurta i malo cimeta.
5. Puretina
Puretina je odličan izvor proteina koji su nakon treninga prijeko potrebni tvome tijelu za oporavak. Količina potrebnog proteina varira od osobe do osobe, no baviš li se trčanjem trebat će ti oko 1.2 do 1.4 grama proteina po kilogramu tjelesne težine, dok oni koji rade vježbe snage trebaju 1.6 do 1.7 grama po kilogramu tjelesne težine.

index.hr

_________________
Na Rubu Znanosti: David Icke - Pozadina ratova, financijske krize i ostalih svjetskih zbivanja
Take a moment every day to appreciate your most precious gift. It did not have to be, but we were given the gift of life. Honor that gift by living beautifully and by giving back a little beauty as we go along the way. Life wants nothing more than to be appreciated and fully enjoyed.
[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/CarpeDiemCitatiMisliPoezija
 
5 najboljih obroka nakon treninga
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Početak zimskih praznika!

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Rekreacija-
Forum(o)Bir: