Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

  Smanjite stres u tri koraka

Go down 
Autor/icaPoruka
Blizanka
Administratorica
Administratorica
avatar

Female
Gemini Broj postova : 77896
Godine : 168
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: Smanjite stres u tri koraka   2012-03-05, 20:48



Zaboravite na stres u roku keks.
Koliko puta ste pomislili kako se morate 'dovesti u red', smanjiti broj kava koje popijete u jednom danu, početi zdravije jesti, vježbati, ne uzrujavati se toliko? Ako vas stres pritišće sa svih strana, krenite malim i jednostavnim promjenama u mijenjanje rutine.

Jedna je mama

Ne samo da majčina briga i ljubav štite od bolesti, nego nam čak i njen glas može pomoći raspršiti stres. Ako zbog životnih okolnosti niste u prilici svakodnevno viđati svoju majku i primati njene zagrljaje, ne brinite. Jednaku vam utjehu može pružiti i njen glas, tvrde istraživači Sveučilišta Wisconsin-Madison.

Naime, poznati zvuk proizvodi povećanu razinu hormona oksitocina kod djevojčica, a on je povezan s emocionalnim vezivanjem uz istovremeno gušenje hormona koji uzrokuju stres.

Zovu se ljubimci s razlogom

Posvetite više pažnje svom glavnom raspršivaču stresa - kućnom ljubimcu. Mnogo je istraživanja dokazalo kako maženje ljubimaca snizuje krvni tlak, štiti srce od bolesti, ublažava simptome depresije, a osobe koje redovito šeću svoje četveronožne prijatelje u boljoj su formi.





Smanjite stres u tri koraka
Zaboravite na stres u roku keks.
Koliko puta ste pomislili kako se morate 'dovesti u red', smanjiti broj kava koje popijete u jednom danu, početi zdravije jesti, vježbati, ne uzrujavati se toliko? Ako vas stres pritišće sa svih strana, krenite malim i jednostavnim promjenama u mijenjanje rutine.

Jedna je mama

Ne samo da majčina briga i ljubav štite od bolesti, nego nam čak i njen glas može pomoći raspršiti stres. Ako zbog životnih okolnosti niste u prilici svakodnevno viđati svoju majku i primati njene zagrljaje, ne brinite. Jednaku vam utjehu može pružiti i njen glas, tvrde istraživači Sveučilišta Wisconsin-Madison.



Naime, poznati zvuk proizvodi povećanu razinu hormona oksitocina kod djevojčica, a on je povezan s emocionalnim vezivanjem uz istovremeno gušenje hormona koji uzrokuju stres.

Zovu se ljubimci s razlogom

Posvetite više pažnje svom glavnom raspršivaču stresa - kućnom ljubimcu. Mnogo je istraživanja dokazalo kako maženje ljubimaca snizuje krvni tlak, štiti srce od bolesti, ublažava simptome depresije, a osobe koje redovito šeću svoje četveronožne prijatelje u boljoj su formi.



Potrebno je provesti samo 15 do 30 minuta dnevno s mačkom ili psom kako biste ublažili tjeskobu i rasteretili se stresa.

Smijehom do boljeg raspoloženja

Mnoga su istraživanja dokazala pozitivne učinke smijanja na zdravlje i tijelo, čak ga neke bolnice uključuju u terapiju osoba oboljelih od raka. Smijeh će podignuti vašu razinu serotonina, hormona sreće, a bit ćete otporniji na bolove. Smijanjem možete poboljšati i dotok krvi u mozak. Hormon endorfin koji se otpušta dat će tijelu potrebnu injekciju snage te tako kontrolirati bol i stres.

Ordinacija.hr

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
 
Smanjite stres u tri koraka
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Društvo i zabava :: Psihologija i osobni razvoj :: Psihologija općenito :: Pozitivna psihologija-
Forum(o)Bir: