Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 Trčanje bez obuće

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Kikica
VIP član
avatar

Female
Taurus Goat
Broj postova : 45015
Godine : 38
Datum registracije : 04.03.2009

PostajNaslov: Trčanje bez obuće    2011-07-15, 08:54


Trčanje je jedna od najjednostavnijih metoda vježbanja i o njegovoj korisnosti zaista ne treba ići u detalje. U posljednje vrijeme sve je popularnije trčanje bez obuće. Bosonogi trkači i oni koji zagovaraju takav oblik vježbanja tvrde da je to puno prirodnije i zdravije. Je li zaista tako?

Koja je razlika između trčanja u obući i bez nje?

Razlika je, pored one očite, u tome kako stopalo udara o tlo. Kad trčite bez obuće, prirodno se oslanjate na prednji dio stopala - jastučiće i prste - jer bi udaranje petom od tlo bilo previše bolno. Kad trčite u obući, stvar je obrnuta.

>> Bosonogo trčanje po pijesku - idealan način vježbanja

Zagovornici bosonogog trčanja kažu da trčeći na način da tlo prvo dotičemo prednjim dijelom stopala omogućuje lakše definiranje oblika tla i odgovarajuće prilagođavanje noge.

Jesu li neke površine bolje od drugih za trčanje bez obuće?

Općeprihvaćena je misao da bosi možete trčati na bilo kakvoj podlozi sve dokle vam ona odgovara. Ipak, mnogi najviše prednosti daju zelenim površinama odnosno travi. Navodno je bosonogo trčanje jako dobro za jačanje peta, zglobova i potkoljenice, ali budite oprezni ako trčite po travi jer bez obuće nemate potporu. Isto tako, važno je da na površini nema stakla i opasnih krhotina.

Postoje li određena medicinska stanja u kojima bosonogo trčanje nije poželjno?

Prema riječima stručnjaka, trčati bosi ne bi smjeli ljudi koji imaju:

Dijabetes
Periferijske vaskularne probleme
HIV
Reumatski artritis
Veliku osjetljivost na infekcije raznih vrsta


Odlučili ste probati trčati bosi. Kako to pravilno činiti?

Dok trčite bosi, vaše će vam tijelo slati signale o tome koliko daleko i koliko brzo smijete ići. Na vama je da ih prepoznate. Započnite s kraćim ili manjim segmentima - prvoga tjedna trčite bosi deset do 15 minuta. Postepeno i polako povećavajte vremenski period trčanja na 20 do 30 minuta.

Briga o stopalima. Kako je voditi?

Imajte na umu da su sine posjekotine, ogrebotine i žuljevi uvijek mogući ako trčite bosonogi (a nerijetko je slučaj isti i kad ste obuveni). Isto tako imajte na umu da svaki oblik vježbanja sa sobom nosi niz potencijalnih ozljeda. U ovom slučaju je najbolja prevencija - pažljivo odaberite teren po kojem ćete trčati. Zaštitite mjesta koja su vam već ozlijeđena ili koja su vam najosjetljivija - flasteri, zavoji - ali najbolje je prestati dok ozljede ne zacijele. Istražite Internet i bolje trgovine sportske obuće - možete se odlučiti i za posebno dizajniranu obuću koja štiti stopalo, a u njoj je osjećaj kao da trčite bosi.
(metro-portal.hr)

--------------------------

E sada trčanje bosonogi..alii...."Istražite Internet i bolje trgovine sportske obuće - možete se odlučiti i za posebno dizajniranu obuću koja štiti stopalo, a u njoj je osjećaj kao da trčite bosi"..što je ovo reklama za taku obuću Smile
[Vrh] Go down
Ponoć
VIP član
avatar

Female
Gemini Monkey
Broj postova : 15742
Godine : 37
Datum registracije : 18.05.2012

PostajNaslov: Re: Trčanje bez obuće    2016-09-06, 09:13

pa  jest   stvarno  ljeti   po  pijesku   milina  hodati  bos,   ili  trčati   po   nogometnom   stadionu 
tko  to nije  probao  ne  zna  što  je   odmor  za  noge  veseli   
provala    jedno i  drugo  i  jako   lijepo,nakon  toga  obuti  tenisice   težina   velika
[Vrh] Go down
 
Trčanje bez obuće
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Rekreacija-
Forum(o)Bir: