Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 Priprema, pozor, sad! Vježbajte motivirane!

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
Blizanka
Administratorica
Administratorica
avatar

Female
Gemini Broj postova : 78153
Godine : 167
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: Priprema, pozor, sad! Vježbajte motivirane!   2011-02-28, 09:41




Ruku na srce – koliko često ste odlučili baviti se sportskim aktivnostima, a koliko često ste tu odluku sproveli u djelo? Možda ste izdržali prvih par tjedana, no većina veoma brzo odustane i vrati se starim lijenim navikama – izležavanju na kauču i gledanju najdražih serija. A od odluke bavljenja redovitom fizičkom aktivnošču ostalo je samo čišćenje, mijenjanje televizijskih programa i seks. Motivacija se pojavi brzo, ali isto tako brzo i nestane. Kako je zadržati i do ljeta isklesati tijelo?

Normalno je da pri bilo kojoj većoj životnoj promjeni stvaramo (pod)svjesno otpor. Dok ne možemo, primjerice utjecati na promjenu posla ili stana jer se to mora sprovesti u djelo, odluka o redovitom bavljenju sportom potpuno je na nama. Nitko nas ne nadgleda, nikomu ne moram polagati račune niti se pravdati. Osim sebi, naravno. Ali lako je zaboraviti na grižnju savjesti ušuškani na fotelji uz dobar film.

Izgovori kao utješno opravdanje
A kako bi se bolje osjećali, smišljamo raznorazne izgovore. I oni uvijek uspiju smiriti onaj glasić koji prigovara. U najčešće razloge ubrajamo vrijeme. Izgovor poput "Nemam vremena za sport" na prvu zvuči dobro, no on je sve samo ne utemeljen. Kako imate vremena za kave, šoping, odlazak u kino i gledanje serija?
Možda se ne čini, no odgađanje je također puki izgovor. Kako bi se bolje osjećali, zacrtamo neki datum u bližoj ili daljnjoj budućnosti. I naravno do tada ili zaboravimo na svoju odluku, ili jednostavno pronađemo drugi izgovor.
Financije su također rado viđenje na popisu izgovora. "Ne mogu se baviti sportom, i ovako jedva preživljavam. Tko još ima novaca za teretanu?". Mit je da se redovnim sportom možemo baviti samo u teretani i na aerobik grupama. Dovoljno je imati dobre tenisice kako biste počeli trčati po kvartu. Jeftina spužva poslužit će za vježbe na podu, a kuhinjska stolica zna biti izvrstan rekvizit za vježbanje. Imate još koji izgovor na "lageru"?

Plan za samomotivaciju



Za početak dobro razmislite koji su razlozi za ne bavljenjem sporta. Zapišite ih na papir i pored svakog izgovora dodajte argumente za i protiv. Pri tome budite realni. Koliko dotični razlog drži vodu, a koliko je zapravo samo izgovor?

Izgradite pozitivan stav prema treningu. Nemojte na sportske aktivnosti gledati kao na nužno zlo kojim se morate baviti. Svako malo si ponavljate pozitivne strane treniranja. Ako je potrebno zapišite ih i stavite na vidljivo mjesto.

Vjerujte da svoj plan redovnog treniranja možete sprovesti u djelo. Vrijeme nije prepreka jer ga uistinu možemo u svom tjednom rasporedu pronaći. Trebate samo znati kako organizirati svoje vrijeme i postaviti prioritete. Ne stižete otići na trening jer biste voljeli otići na piće s frendicom? Nagradite se ugodnim druženjem tek nakon treninga. Važno je da napravite mjesta u svom rasporedu i zacrtate trening kao "obvezu" koja ima visok prioritet. Želite u kino? Nemojte prilagođavati trening kinu, nego termin filma prilagodite treningu.

Ako vam financije dopuštaju učlanite se u obližnji fitness centar. U teretani i/ili na aerobiku dobit ćete dodatnu motivaciju. Voditelji grupa uvijek se trude ponuditi nešto novom u svom treningu, kako ne bi bilo jednoličan, a tokom sata će vas pozitivnim komentarima dodatno motivirati. Uz to ste okruženi ljudima koji redovito treniraju.

Započnite trenirati s prijateljicom ili partnerom. Točno zapišite dane kad ćete trenirati i držite se plana. Ujedno se međusobno možete motivirati.

Nagradite se nakon treninga. To može biti gore navedeno piće s prijateljicom, odlazak u kino ili opuštanje toplom kupkom. A zar ima bolje nagrade od novih hlača manjeg broja, jačeg imuniteta i bolje kondicije?

Pratite svoj uspjeh. To može biti broj na vagi, manje centimetara u struku, lijepo oblikovane ruke, bolja kondicija ili jednostavno vaše bolje raspoloženje.

Započnite odmah danas. Vrijeme je izgovor. Ako niste sposobni danas se podići s kauča, zašto mislite da ćete biti za to sposobni za dva mjeseca. Započnite laganim tempom, nemojte odmah trenirati po dva sata više puta tjedno. Dajte si vremena za prilagodbu.

Nakon određenog vremena vaše tijelo će ponosno prezentirati učinke redovitog treniranja. Imat ćete bolju kondiciju i više vam penjanje na peti kat neće predstavljati napor. Jaki imunitet uspješno će se boriti protiv virusa i bakterija. Mišići se dobiti bitku s masnim naslagama. A vi ćete biti nasmijani i ponosni na sebe. Stoga – priprema, pozor, odmah na posao!

izvor

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
http://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
 
Priprema, pozor, sad! Vježbajte motivirane!
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.
 Similar topics
-
» Noć vještica 2013.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Rekreacija-
Forum(o)Bir: