Relax forum
Registriraj se i relaxiraj sa nama


Zabava, druženje i diskusije u opuštenoj atmosferi
 
Početna stranicaFAQRegistracijaLogin

Share | 
 

 Kako poboljšati san

Go down 
Autor/icaPoruka
Blizanka
Administratorica
Administratorica
avatar

Female
Gemini Broj postova : 77916
Godine : 168
Datum registracije : 21.01.2009

PostajNaslov: Kako poboljšati san   12/17/2010, 11:33



Sve ste probali - više ne pijete kavu prekasno, vaša je spavaća soba udobna i mračna, izbjegavate izvršavanje bitnih dnevnih zadataka prije spavanja ali još uvijek nikako da zaspete! Vjerojatno niste ni svjesni navika koje ometaju miran san.

Vjerojatno već znate da umor koji slijedi idući dan nije jedina posljedica neispavanosti. Kronični nedostatak sna povećava izglede za oboljenje od dijabetesa, depresije, bolesti krvožilnog sustava, a povezuje se čak i s debljanjem! Isprobajte ove zanimljive savjete i budite se odmorni i poboljšajte produktivnost!

Izbjegavajte popodnevne napitke

Svi znaju da popodnevni kava ili čaj neće pomoći pri lakšem snu. No, potrebno je paziti i na druge popodnevne napitke. Čak i čaj od breskve i neki sokovi od naranče sadrže kofein. Provjerite etikete na svim napitcima ako vas muči nesanica i imajte na umu da sve što diže energiju vjerojatno ima negativni utjecaj na san. Ako je moguće, čaj prestanite piti nakon 2 popodne, a kavu nemojte uopće piti nakon ručka.


Pazite na hranu

Prije spavanja treba izbjegavati velike obroke pošto će vam pun želudac gotovo sigurno ometati san. No, postoji hrana od koje se lakše spava. Ako nekoliko noći teško spavate, pripravite integralnu tjesteninu sa svježim povrćem, pilećim prsima, umakom od rajčice i malo Parmezana za večeru. Ovakav obrok sadrži proteine i triptohan, aminokiselinu koja potiče proizvodnju serotonina koji pospješuje san.

Ako vam po noći krulji u želucu, probajte kombinirati fetu i banane, obrok koji također sadrži triptohan. Možete probati i s mlijekom i integralnim krekerima ili jogurtom i zobenim pahuljicama.

Pazite na unos alkohola

Noćna čašica će vam sigurno pomoći da lakše zaspite, ali će zato drugi dio sna biti nemiran i nedovoljno odmoran. Alkohol smanjuje vrijeme dubokog sna i uzrokuje loše snove, jer dok spavamo pod utjecajem alkohola podložniji smo vanjskim utjecajima. Ako navečer volite popiti čašu vina, učinite to u 6 popodne, a ne u 11 navečer tako da alkohol prestane djelovati dok krenete na spavanje.

Rane kupke poboljšavaju san

Svi se volimo u kadi opustiti prije spavanja. Zanimljivo je da topla kupka prije spavanja može imati upravo suprotan učinak. Sve što diže tjelesnu temperaturu prije sna može stvoriti problem pri spavanju jer naša tijela moraju biti na određenoj temperaturi kako bi zaspali. Znači, napravite pauzu od minimalno sat vremena između kupke i odlaska na spavanje.

Istegnite se prije spavanja

Malo opuštajuće joge prije spavanja uvelike poboljšava san i smiruje um, ujednačava dah i smanjuje tenzije mišića bez uznemiravanja srca.

Probajte s ovom tehnikom prije spavanja:

Lezite na leđa sa skupljenim nogama i lagano svinutim koljenima. Lagano uzdignutih ramena, isprsite se i ruke stavite uz tijelo s dlanovima okrenutim prema gore. Zatvorite oči i udišite kroz nos polako, brojeći do 4, izdahnite dok brojite unatrag do 1. To radite 10 minuta, ili koliko vam je potrebno da budete potpuno opušteni.

Pripremite okruženje za spavanje

Dok spavate, soba mora biti mračna. To je dobar početak, ali imajte na umu da je bitno i malo zamračiti sobu prije nego što odete u krevet. Biološki sat koji nam govori kada je vrijeme za san osjetljiv je na svjetlost i lako se prevari pa misli da nije vrijeme za san. Svijetle žarulje zamijenite onima s manje Watta, ili ugradite dimer i držite ga nisko. Ako čitate prije spavanja, koristite samo malu lampicu na noćnom ormariću.

Nemojte koristiti računalo ili mobitel u krevetu

Slanje poslovnih e-mailova iz kreveta prije spavanja lako može dovesti do nemirnog sna. Prekinite sav doticaj s vanjskim svijetom sat vremena prije spavanja. Ugasite mobitel i laptop ili ih čak stavite u ladicu ili drugu sobu da vas ne ometaju.




izvor

_________________
Ono sto MOGU ne mora da znači i da HOĆU,
ali ono što HOĆU uvijek znači da MOGU
ellaMarigo


[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/pages/Carpe-diem-citati-lijepe-misli-poe
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: Kako poboljšati san   12/17/2010, 11:38

slažem se, dobrih savjeta ima

dodala bih još jedan: vodite ljubav s osobom koju volite ljubav
[Vrh] Go down
Kikica
VIP član
avatar

Female
Taurus Goat
Broj postova : 44778
Godine : 39
Datum registracije : 04.03.2009

PostajNaslov: Re: Kako poboljšati san   12/17/2010, 17:08

Taj je dobar Yana i uvijek pali. respect
A pomaže i dobar stari fizički napor..nakon njega spavate kao beba bravo
[Vrh] Go down
mobile
VIP član
avatar

Male
Virgo Horse
Broj postova : 17464
Godine : 28
Datum registracije : 23.04.2011

PostajNaslov: Re: Kako poboljšati san   4/26/2011, 08:34

imate caj za san i mnogo metoda
[Vrh] Go down
Goran
Administrator
Administrator
avatar

Male
Cancer Rooster
Broj postova : 87726
Godine : 37
Lokacija : Bjelovar
Datum registracije : 24.09.2008

PostajNaslov: Re: Kako poboljšati san   7/18/2011, 14:52

Zadnjih tjedan dana spavam savršeno dobro, a mislim da ću i dalje. Smile Zahvaljujući jednoj čudesnoj ženi... veseli

_________________
Na Rubu Znanosti: David Icke - Pozadina ratova, financijske krize i ostalih svjetskih zbivanja
Take a moment every day to appreciate your most precious gift. It did not have to be, but we were given the gift of life. Honor that gift by living beautifully and by giving back a little beauty as we go along the way. Life wants nothing more than to be appreciated and fully enjoyed.
[Vrh] Go down
https://www.facebook.com/CarpeDiemCitatiMisliPoezija
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Kako poboljšati san   

[Vrh] Go down
 
Kako poboljšati san
[Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
Relax forum :: Lifestyle :: Zdravlje i rekreacija :: Zdravlje :: Zdravstveni savjeti-
Forum(o)Bir: